تقدیر از وبلاگ نویسان یا تحقیر وبلاگ نویسان ؟

شش هفت ماهه که این تلخ نوشته ها رو مینویسم و مورد لطف دوستان قرار گرفته خوشبختانه ! چند وقت پیش دیدم پرشین بلاگ داره رای گیری میکنه برای صد وبلاگ برتر و از اونجایی که عمر وبلاگ من کوتاه بود فکر نمیکردم جزو صد تای منتخب باشه ! گذشت تا اینکه یه روز دیدم کامنت گذاشتن که اقا چون وبلاگ شما تخم دوزرده کرده رای اورده و جزو صد وبلاگ منتخب شدی پاشو بیا تهرون برای تقدیر و این حرفا !

راستش من میدونستم اینا همش دکون دستگاست اما بازم به صورت شوخی به یکی از دوستان عزیز وبلاگ نویس تهرونی گفتم بیا برو اقا جای من شاید یه نیم سکه ( این نیم سکه رو شوخی کردم قلب کسی نگیره ) با یه تقدیر نامه بهت بدن اونم طفلی قبول کرد که کاش نمیکرد ! امروز که اومدم ازش خبر بگیرم ببینم چیکار کرده دیدم هی از این شکلک های زشت و بدترکیب و تهوع اور برام میذاره هی بهش گفتم عزیزم جونم چی شده قربونت برم که یه دفه چند تا فحش داد بهم که غلط کردی گفتی بیا برو جشن تولد پرشین بلاگ !

نگو که نه طفلی رو اصلا تحویل گرفتن نه سکه ای دادن نه تقدیر نامه ای نه کوفتی ! یه کتابچه و دوتا سی دی دادن که اونم کاش نمیگرفت این دوستمون … اصلا کاش همه میرفتن این کتابچه ها و سی دی ها رو میریختن روی سن ! مگه بچه ایم ما اقا ؟  همش نمایش و مسخره بازی … چار نفر اسم و رسم دار که هزار تا تریبون برای حرف زدن دارن رو اوردن اونجا که همه وقت جلسه رو گرفتن با حرفاشون ! چی میشد به جای خانم ابتکار ویولت بره حرف بزنه … خانم صابری دو کلوم بگه … گیلاسی چند جمله بگه ! فتحی رو چرا از قلم انداختین اصلا ! این نمایش به اسم وبلاگ نویس و به کام اهداف سیاسی و اقتصادی صورت گرفته فقط ! وبلاگ نویس یه سیاهی لشگر بیشتر نبوده عین مردم همیشه در صحنه !! ماها همیشه مظلوم بودیم اقای ابوترابی …همیشه !

این نوشته در فرهنگ ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

20 پاسخ برای تقدیر از وبلاگ نویسان یا تحقیر وبلاگ نویسان ؟

  1. MiMooK :گفت

    دوباره قصه ی «سر» ملت و «کلاه» + رفت
    !!

  2. شمس :گفت

    اگر فرهنگ ايراني ها را حداقل در 3 دهه اخير مي شناختي در اين قبيل جلسات هرگز شرکت نمي کردي.

  3. صندوقک :گفت

    به این حساب بگذارید که دوستداران زیادی دارید رای آوردنتان حداقل به این معناست
    …………………………………………………..
    دوستان لطف دارن نسبت به نوشته های من 🙂

  4. هيوا :گفت

    اين داستان مال خودمه …
    ……………………………………………………………………………………
    هیوای عزیز از خوندن داستان شما بسیار لذت بردم … دلم میخواست اون رو بعنوان یک پست در وبلاگ بنویسم اما نشد ! بذار دلیلش پیش خودم بماند !اما همیشه دلم میخواسته راجع به این امر بنویسم که شاید نوشتم /… موفق باشی 🙂

  5. ali ghaemi :گفت

    حرف شما درسته و متاسفانه باید باز شاهد این امور باشیم

  6. پرهام :گفت

    چه بد بوده!
    من بعد جشن مطلع شدم چنین برنامه ای بوده!

  7. پرهام :گفت

    راستی ما یک فوتوبلاگ گروهی داریم از عکاسانی معمولی که می‌خواهند پیشرفت کنند٬ خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.

    اینم آدرس فوتوبلاگ: http://www.akasee.ir
    …………………………………………………………….
    لینکتون رو میذارم اما با کلمه تبادل حال نمیکنم 🙂

  8. hashem :گفت

    حالا معیار و سنجششون بر چه مبنایی بوده؟

  9. بابک :گفت

    من کاملآ این وضعیت رو پپیش بینی کرده بودم واسه همین اصلآ نرفتم و از بلاگر های خوب و بزرگی مثل جادی و فتحی هم انتظار نداشتم برن.
    وضع رای گیری که اون بود دیگه تا تهشو برو دیگه نوکرتم….
    آدم خودشو مسخره یه مشت عوضی نباید بکنه که…
    پرشین بلاگ می‌خواد کل وبلاگستان فارسی رو به نام خودش بزنه ، من و شما نباید بذاریم.
    وقتی از این جشن ها بذارن کسی نره می‌فهمن ملت ببو گلابی نیستن ولی تا وقتی از روی اشتباه هم شده هی پاشیم بریم اونا هم که بدشون نمیاد…

  10. آره. اینطوری خیلی بهتر برگزار میشه.یه برنامه هایی دارم اگه خدا بخاد…

  11. هيوا :گفت

    حيف شد خيلي دلم گرفت. پس بيزحمت كار باwordpressرا يادم بده تا خودم يك فكري بكنم. سايتم رو ايجاد كردم ولي بلد نيستم چه جوري تغييرش بدم.
    ………………………..
    شرمنده شدم 😦
    عدو شود سبب خیر 🙂
    به هر حال دوست داشتی یوزر پسوردش رو بده روبراه کنم والا خودت بهش وربری بهتره …منم همینطوری یاد گرفتم .

  12. سیروس :گفت

    ها ها این بوترابی خواسته پاچه خواری کنه شاید دامین شو بهش برگردوندند
    طفلک …. خادم و و خیلی های دیگه که اصلا جای بر حرف زدن ندارند موندن پرشین اونا رو دعوت کنه اگه بلاگرها راضی باشن خودمون می تونیم یک همایش کشوری راه بندازیم و به همشون نشون بدیم که ما می تونیم یک همایش عالی درست کنیم ما چند سال پیش برای لر بلاگ ها این کار رو کردیم در اون حدش خوب بود .. می تونیم امتحان کنیم

  13. شهره :گفت

    سلام
    سی ساله که با هزار ترفند ما فریب خوردیم ولی باز گول می خوریم مثلا قبل از رای گیریها می گیم دیگه ولش کن بابا اینا خودشون خودشون رو انتخاب می کنند و بعد می خوای بگی نه همه می ریم رای می دیم و روشون کم میشه بعد می بینی باز همون رای اورد که می خواستند می بینی ؟؟؟؟

  14. torghabeh :گفت

    #################################
    یه حرکت هائی هم د ره برای فلیکر میشه
    به شک اوفتادوم
    #################################

  15. هيوا :گفت

    هلاك شدم. كمكم كن.

    …………………………………….
    شما یادتون رفت بگین من باید چیکار کنم ؟ روبراه بود که ..
    در عین حال بفرمایید من چه کاری از دستم برمیاد تا اگه تونستم انجام بدم .

  16. خانومچه :گفت

    قید برنامه های رسمی را باید زد. متاسفانه!

  17. سجاد :گفت

    واقعا موافقم در این مورد

  18. سجاد :گفت

    واقعا موافقم در این مورد.
    یکی از دوستان چند وقت پیش به من یه چیزی گفت که باور نکردم ولی چون در مورد منبعش چیزی بهم نگفت در مورد چیزی ننوشتم. اون می گفت که بزرگترین اسپانسر پرشین بلاگ وزارت اطلاعاته!!!!!

پاسخی بگذارید

