تو سوپرمنی … تو عشق منی !

یه جایی دیدم یه بنده خدایی که سابقه خوبي نداشت یه حرفای قشنگی زده بود و جماعت جمع شده بودن و به به و چه چه میکردن ! یکی میگفت نبین کی میگه ! ببین چی میگه و دوست دیگری برعکس میگفت این بابا شارلاتانه و هر چی بگه چرت و پرته !
اصولا حرف زدن و مخصوصا خوب حرف زدن خودش یک هنره ! طرف میبینی زیر پای دختره میشینه و ورد میخونه که میخوام بگیرمت عزیزم ! تو تمام دنیای منی …. تمام ناتمام من … من فقط با تو تمام میشوم نازنین ! تو عشق منی …عمر منی … تو بهونه قشنگ منی واسه زندگی ! یه ویلا دارم تو شمال با یه بنز کوپه ! اگه بهم نه بگی به علی خودم رو میکشم ! من به عشق تو نفس میکشم ! به یاد تو از خواب پا میشم و الخ …خلاصه دختره رو خام میکنه و تقش رو میزنه ! نفس نفس زدن ها و کام گرفتن ها که تموم میشه تازه دختره میفهمه این بابا دوتا زن داره و چند تا دختر رو هم بدبخت کرده تا حالا ! شیش سال زندون بوده … تازه از عوض به در کردنشونم فیلم گرفته واسه یادگاری و یه مختصری هم ایدز داره !

توی سیاست هم همینطوره ! طرف نگا میکنه ببینه الان چی روی بورسه … اها … مثلا گرونی ! داد و فغان را میندازه که کمر مردم شکست ! به داد مردم برسید ! یا مثلا میبینه جوونها رو به زور امر به معروف میکنن داد میزنه که جوان ازادی میخواد ! کی گفته به چکمه و موی اینا گیر بدین ! اصحاب حضرت رسول هم موهاشون رو چرب میکردن و دمبه اسبی میبستن ! یا مثلا میبینه قشر جوان با رییس جمهور یخلا نیست هی هاله نور و مملکت امام زمان گفتنش رو تقبیح میکنن و هی میگن این بابا ابرومون رو برده تو دنیا !

یه عده هم همراه با این حرف ها ژست های جوان پسند هم میگیرن ! مثلا حاج اقا واس خودشون جشن تولد میگیره ! با پائولو کوییلو عکس میندازه ! بولینگ بازی میکنن و با فلان هنرپیشه بگو بخند میکنن و البت یادشون هم نمیره که عکس هم بندازن ! عبای کرم میندازن رو شونه شون و الخ …

جوان جماعت هم که این حرفا و این ژست ها رو میبینه شیفته و فریفته میشه ! میگه ای ول … دمت گرم … مرد که میگن تویی ! تو سوپرمنی … تو عشق منی ! فلانی دوستت داریم وحشتناک ! عمرا عاشقتیم ایفتیضاح ! اما همین جوان باید یادش نره که ممکنه طرف دوتا زن داشته باشه …. تازه چند تا دختر رو هم  بدبخت کرده باشه و شیش سالم زندون بوده باشه با یه مختصر ایدزی ! من میگم اول ببینیم کی میگه … بعد ببینیم چی میگه ! بسه دیگه … بسه هر چی سرمون کلاه رفت … بس نیست به نظرتون !

این نوشته در سیاست ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

17 پاسخ برای تو سوپرمنی … تو عشق منی !

  1. پدرام :گفت

    با سلام

    دوست عزیز وبلاگ جذاب و خواندنی داری به شما تبریک میگم

    امیدوارم همیشه موفق باشی

    یه خواهش داشتم که اگه انجامش بدی لطف بزرگی به من میکنی

    البته من از چند ماه پیش دنبال دعوتنامه بالاترین هستم اما به هر کسی گفتم برام نفرستادن

    حالا به شما میگم که اگه برای من بفرستید ممنون میشم

  2. م.م :گفت

    اره والا بسه خیلی سرمون کلاه رفته

  3. ali hajizadeh :گفت

    + ملي و فدراسيونشون+…

  4. hooman1381 :گفت

    مسعود تو سوپرمنی، تو عشق منی

  5. mimook :گفت

    جوون الان سرش واسه همین کلاه ها ساخته شده .
    از بچگی سرمون کلاه گذاشتن تا بزرگ شدیم ،عادتمون دادن به این کلاه ها.
    کار سختیه عادت کردن به اینکه سرمون بی کلاه بمونه دوست عزیز.

  6. سلام

    خسته نباشید

    چند تا پست آخرتون رو خوندم.اون پست گیره کاغذ خیلی به دلم چسبید

    یاد کرباسچی افتادم ناخودآگاه.که لاقل در ازای اون همه بخور بخوری که کرد خیلی هم به وضع تهران رسید.خیلی از اون پروژه های سنگین شهرداری اون موقع انجام شدن و خیلی سریع انجام شدن

    کاش همه هم میخوردن هم کار میکردن.اینجوری خیلی بهتره تا مخفیانه بخوری یا حالا به فرض محال نخوری و هیچ کاری هم نکنی.کلی هم ادعای خدمت کنی

    آدم خیلی خیلی جالبی هستن ایشون

  7. فک کنم از مشتریای وبلاگتون شدم

    موفق باشین

    شاد زی

    تا بعد

  8. رضا :گفت

    خیلی باحالی مسعود….
    یا جناب دکتر مسعود مشهدی اکبر بوجار

  9. مريم :گفت

    كتاب سفر روح از مايكل نيوتن رو بخون. اسمش خيلي چيپه اما محتواش خيلي خيلي جالبه….

  10. علي :گفت

    با سلام به شما دوست عزيز.من هر وقت نوشته هاي شمارو ميخونم اشك تو چشام جمع ميشه.قلمت خيلي گيراست.اميدوارم هميشه زنده باشي و مطالبت رو هميشه بهتر ببينيم.
    …………………………..
    ممنون علي جان ..

  11. Yek Hamvatan :گفت

    دوست من سلام, بالاخره به مطلبي که هر بار در نوشته هايم به آن اشاره مي كردم اشاره کردي. خوشحالم که نوشتي که بسه ديگه. در اولين نظرم از شما سئوال کردم چرا لينک به سايت فلاني داده اي? اين مرد تجسم شيطان و خر دجال است. متاسفم که گروهي از جوانان اين وطن در دام عوام فريبيهاي او افتاده اند? صداقت مهمترين خصوصيت انسان آزاده است. خصوصيتي که متاسفانه در جامعه امروز ما به طور کلي و در حکومتگران ما بلاخص نادر است. البته اينرا هم ميدانم که صداقت در جائي که همه در حال قضاوت در مورد هم هستند امکان ندارد. تاريخچه افراد گواه شخصيت انهاست. هر کس براي عملش دليلي دارد که براي خود او محترم است اين وظيفه افراد جامعه است که با شناختن رهبرانش رياکاران را دنبال نکند بقول امريکائي ها:Fooled me once, shame on you, fooled me twice shame on me?! ما در اون مملکت داريم چپ و راست نوسط گروهي مکرر تحميق ميشيم, پس shame on us!!!!
    ……………………………………..
    سلام
    جسارتا دوست نداشتم اسم فرد خاصي برده بشه … نشوني ها خودش واضحه 🙂

  12. علیرضا :گفت

    جمع نبند عزیز! اینکه می گی جوونا قبول. چون اکثر مردم ما رو جوونا تشکیل دادن.
    اما جان عزیزت من یکی را فاکتور بگیر که دیگر حتی با عقل و حواس خودم نیز شک دارم.
    از عوارض «دکارت» خواندن است!

  13. Death :گفت

    خيلي با حال بود! ساعت يک نصفه شب کلي خنديدم!
    ولي راست ميگيا! سوپر من من کي بيده؟ آها مويوم! (:

  14. امير :گفت

    من ميگم سياستمداران را به عملشان بينجيد نه به حرفشان!
    متهم را به حرفش بسنجيد نه عملش!
    راه صحيح خود را هم با گوش دادن به حرف همه و سنجيدن با منطق بسنجيد!

    ولي شما داخل ايراني خبر نداري، اين يارو واقعا آبروي ما را برد. اوني هم كه اين حرف را زد اگه اون ١٢ نفر نبودن، الان اسمش را هم نمي دونستيم!

  15. pesar tala :گفت

    خوب بود دستتون درد نکنه. تاکی به تمنای وصال تویگانه…. اشکمشودازهرمژده چون سیل روانه.

  16. زهرا :گفت

    عزیز واقعا جالب بود

پاسخی بگذارید

