خوجه ممد و خروس چهل تاج !

 دیشب قرار بود تلویزیون فیلم سینمایی بذاره … تیتراژ که شروع شد دیدم فیلم شیلات رو برای چندمین بار گذاشت …. ناخود اگاه حس کردم تلویزیون با گذاشتن این فیلم داره بهم توهین میکنه … شروع کردم به فحش دادن ! اخه نامسلمونا یه فیلم رو مگه چند بار باید ببینه ادم ؟ برنده صد تا اسکار هم که باشه سه بار ببینی ارضا میشی ! چرا هر سال اینموقع که میشه باید فیلم سناتور و شیلات و ترن و تاراج و مرگ و کوفت رو ببینیم ! والله باور کردیم رژیم پهلوی و دارو دسته اش دزد بودن ! مواد مخدر میفروختن ! خاویار میدزدیدن ! نفت میدزدیدن ! جانی بودن …! بخدا باور کردیم شماها طیب و طاهرین … دزد نیستین … دلتون به حال مردم میسوزه ! دست بردارین دیگه از سرمون ! از یک طرف از خودمون هم متعجب شدم چرا صدامون در نمیاد ! اون اولای انقلاب یکبار فیلم تکراری که میذاشتن هزار بار عذر خواهی میکردن ! کم کم دیدن نه بابا کسی چیزی نمیگه …..  شد سکراری و چکراری و پکراری ! اخ از کسی بلند نشد ! لال شدیم هممون ! ….  یاد خروس چهل تاجم افتادم ! 

 بچه که بودم یک خروس چهل تاج خریدم که خیلی خوشگل بود … اما لامصب نصف شب صداش رو انداخت تو گلوش و یکریز خوند ! صبحش بابام گفت : یا تا شب ای خروس ره گم و گور مُکنی یا اگه اِمشب اواز باخانه صبح کاردیش مُکنُم ! … گفتُم چشم بابا جان ! هم دلم نمیومد خروس به این قشنگی رو بفروشم .. هم دلم نمیومد بکشمش ! یک بقال دنیا دیده سر محلمون بود جریان رو بهش گفتم … گفت: کاری نِدره که ! شَبا دره کونِش ره چرب کن دیگه نِمِخَنه ! گفتُم مگه مِشه ؟ گفت : بچه جان خُروس که مِخه باخانه اول سینه اش ره پور باد مُکنه …! بره ایکه باد تو سینه اش بمانه و بتنه باخانه باید سوراخ کونش ره چفت بگیره … ! اگه چرب کنی نِمتِنه چفت بگیره پسی بادش خالی مِره ! خلاصه شب ماتحت خروسم رو چرب کردم و راحت خوابیدم … از دیوار صدا در اومد از این خروس در نیومد ! کار هر شب ما شده بود چرب کردن ماتحت خروس ! یه چند روزی که گذشت دیگه یادم رفت چربش کنم … اما نخوند ! خروسه دیگه هیچوَخ نخوند ! میگم نکنه ما هم به سرنوشت همون خروسه دچار شدیم خودمون خبر نداریم ! نکنه دیگه صدامون در نیاد هیچوخ !

این نوشته در جامعه ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

30 پاسخ برای خوجه ممد و خروس چهل تاج !

  1. Faraz :گفت

    vaay…kheili haal daad Masoud jaan…aali bud va albate mese hamishe ye talangore talkh…yaa Ali Meshad
    ………………….
    یا علی ..

  2. jevad :گفت

    شدیم … خودمون خبر نداریم …

  3. jevad :گفت

    دداش … مو ر که شناختی …. مو مرصادوم … به نظرت ای آئرسی که ثبت کردم خوبه … جواد چغک …
    ……………………………….
    حرف ندره دداش …ما سه تا محسن چغک داشتم تو محلمان 🙂

  4. پستایی که نوامبر 2007 نوشتی همش واقعی بود ؟؟
    خودت دیده یا شنیده بودی؟

    اون پیرزن که گوشت میخواست یا اون مرده که کلیه اش رو میخواست بفروشه .
    ………………………
    من داستان نویس یا نقل قول گو نیستم ..اگه نقل قول باشه ذکر میکنم !

  5. sade :گفت

    آخه باز بخوایم بخونیم یه نفر روغن میگیره دستش و میاد چرب میکنه لامصب رو!

    ضمنا خوشمان آمد هم به اینجا و هم قند نوشته ها لینک دادم…
    …………………………
    لطف کردی …زنده باشم جبران میکنیم 🙂

  6. پدرام :گفت

    شدیم آقا شدیم.خودمون هم خبر داریم ولی هیچی نمی گیم. 😦

  7. Farbod/فربد :گفت

    در نمیاد یره… روغن مایع زدن که حالا حلال ها چرب میمونه!

  8. بسیار عالی بود دوست عزیز……خسته نباشی وبلاگ جالبی داری زنده بودنت بعد از نوشتن مبارکت باشد.

  9. sochiante :گفت

    اويلا فقط همين
    مخلصيم
    البته جايي از ما رو چرب كه نكردن هيچ فقط گدامون كردن و گرسنه
    از صبح تا سب پي يه لقمه نون بدو تا يادت بره چي به چيه؟

  10. parham :گفت

    اولا» که دهنت ره گ…دم که معتادما کردی هی بیم اینجه ببینم چی نیفیشتی…
    دومندش گفتم که: از شلغم بخار ورمخزه اما از ای مردم نه…
    سیمش… یک بار طرفا ی خنه یک مسافر کش با مسافرش دعوا مکرد…
    مسافره به یارو گفت: تو مرد نیستی!!!
    مسافر کشه نه ورداشت نه گذاشت به یارو گفت:تو یک مرد پیدا کن مو خودوم زنش موروم!!!
    حالاشم دگه مدنی که… هموجور….نامردا بودون روغن او بلاره سرما آوردن …عین کیشمیش که یک چوب همقد خودش بش فرو کردن….
    ………………………………..
    دداش همی روزایه که دیگه جنس نرسه استخونات درد بگیره …
    خوبه که واز کیشمیش نرفتم ما ابلفضی 🙂

  11. lezat :گفت

    مال من که چربه … بد جورم پربه. نکنه تو چربش کردی؟

  12. تمثیل جالبی بود… ولی باید ادامه می دادی که در مورد ملت که صداشون در نمیاد، پس از چرب کردن دولت یه شیطنت های دیگه ای هم کرده
    …………………
    شما مثل اینکه سرت درد مکنه مهندس ؟

  13. ناصر :گفت

    قشنگ بود دستت درد نکنه.

  14. 1divaneh :گفت

    اره یه چیز جالب گفتی اول انقلاب عذر خواهی می كردند

  15. grayidea :گفت

    دلم به حال خودمون خيلي خيلي سوخت ! مثالتون خيلي تلخ بود !

  16. ص.ک :گفت

    سلام.قشنگ نوشتی ولی اگه بتونی یکم موادبانه تر بنویسی بهتر میشه
    موفق و سربلند باشی
    ………………….
    سلام
    ممنون
    من کجا بی ادبی کردم اخه … نمیشه از زبان یک جاهل صحبت کرد و فحش نداد که …میشه ؟

  17. mrkhalili :گفت

    :)) قلبم رفت وقتی دیدم اینو گذاشتن

  18. هانيا :گفت

    بله؛احتمالا مال همه ملت رو چرب كردن! ولي حاجي جان اين «خوجه ممد»حكايتت كجا رفته بود؟!!
    …………………………
    شما احتمالا فیلم شیلات رو ندیدی …قهرمان فیلم خوجه ممده که دوتارش رو شکسته و اسبش مرده … صداش در نمیاد دیگه و ….

  19. saba :گفت

    چه نکته ی علمی جالبی!

  20. سيروس :گفت

    سلام
    ميدوني با اينكه تكراري بود و اون همه حرفا كه گفتي ولي اون قسمتي كه مي رقصيدن مي گفتن ه ايه ه اي ايه عشق منه بعدشم اين لينك رو دانلود كن فكر كنم خوب باشه برا هميشه يه بنر مخصوص خودت داشته باشي و بنر ها رو با توجه به متن عوض نكني بلكه در اون پست يه عكس اگه خواستي بذاري
    جدا من يكي رو عصبي مي كنه ميام مي بينم به خاطر هر پست يه بنر ديگه گذاشتي (هر چند مي دونم اصلا به من ربطي نداره و اينجا وبلاگ خودته هر طوري دوست داشته باشي مي گردونيش )
    از اين لينك بنر رو دانلود كن

    http://space4upload.com/dl.php?fid=57804101
    …………………………………………………………
    سلام
    اره دیدم اون قسمت رقص ترکمن ها رو …. در مورد بنر اختصاصی روش فکر میکنم ! دوست ندارم توی متنم عکس باشه … اینجوری با یک تیر دو نشونه ! هم عکس هست…هم نیست … در عین حال ممنونم و روش فکر میکنم تا دوست عزیزم عصبی نشه 🙂
    ما خیلی چاکریم سیروس خان …
    الان دیدمش … فکر نمیکردم زحمت کشیده باشی …عالی بود سیروس جان … میدونی که من پررو هستم …. اما من اگه عکس توت فرنگی استفاده کردم برای شناسه بالاترین دلیل دیگه ای داشت …اگه وقت کردی و تونستی یه بنر با عکس شاتوت برام زحمتش رو بکش …بجای همین توت فرنگی شاتوت باشه …میدونم پررویی کردم ! عذر خواهی …فقط اگه وقت داشتی …بازم ممنون رفیق 🙂

  21. Reza. R :گفت

    ایول خیلی خوب مینویسی، چند وقتیه که مشتریتم,
    ایول

  22. امیر :گفت

    نه آقا ما که یادمون نمی یاد سبیل این مردم رو چرب کرده باشن!!

    آها چرا زمان انتخابات که میشه ……

    http://www.DrLearn.ir

  23. parham :گفت

    نا امید نبینمت لوطی…
    بابا نگا….ه مادرم نزببده کسی به بچه قله گیر بده سالم بمونه…
    ای ملت همه کیشمیش رفتن خبر ندرن…
    جریان جریان او حاکمیه که مخه مردمش ره امتحان کنه….
    (تعداد سربازا ره زیاد کنن زیاد تو صف وا نایستیم> یادت امد؟
    خلصش…
    امروز جلو همه گوفته بشم:
    جنس ما نرسه شر مکنم…
    …………………………….
    بذا یک نفس چاق کنم دداش ….چش!
    ما دداش خودما اخر شرم …. ج ….ه ره از …..ک ….. ک ل فت مترسنی !
    مخلص اقا 🙂

  24. جواد چغك :گفت

    hldv [hk lhjpjl,k v, ]vf ;vnk ki sfdgl,k …

  25. جواد چغك :گفت

    اميرو اي ماتحتمانه كه چرب كردن … نه سيبيلمان …
    ……………………………….
    ای ول جوات اقاما 🙂

  26. مرجان :گفت

    بازم مثل همیشه عالی بود همشهری
    ……………………………….
    ارادت ..

  27. bahoone :گفت

    سلام
    واقعا حرف ندااااااااااااااااااااااااااااااااشت
    وقتم کردین به رفیق رفقای قدیم سر بزنید
    خوشحالمون می کنید … .. .
    ……………………………….
    سلام
    ممنون ..

  28. دادا خیلی باحال مینویسی. کف و خون قاطی کردم از بس خندیدم. نزدیک بود زرتم در بره! کرکره خنده ای هااااا. البته نه از نوع جلفش D:

    دادا اگه افتخار بدی آی منو توی یاهو ادد کنی خوشحال میشم.

    ID: Atishparee_shahr
    ……………………………………………..
    سلام منصور جان … من مسنجر ندارم دادا … باعث شرمندگی شد 😦

  29. منصور قیامت :گفت

    دشمنت شرمنده عزیزم :*

پاسخی بگذارید

