دیگه هیچوقت دلم نمیخواد ببینمت اقا پلیسه … هیچوقت !

مامانی جونم همیشه بهم میگفت اگه یه وخ تو خیابون گم شدی برو پهلوی اقا پلیسه بهش بگو ! بابا جونم همیشه بهم میگفت از خیابون که خواستی رد بشی از اقا پلیسه کمک بگیر ! تو مهد کودکمون همیشه این شعرو میخوندیم : شبا که ما میخوابیم اقا پلیسه بیداره ! ……..

پلیس ها رو خیلی دوست داشتم ! تو خیابون که میدیدمشون بهشون میخندیدم ! بهشون سلام میکردم ! ازشون خوشم میومد … اما… اما اقا پلیسه دیروز تو خیابون مامانمو دعوا کرد ! سر مامانی داد زد ! مامانی گریه کرد ! دلم سوخت …. دلم خیلی سوخت ! به اقا پلیسه اخم کردم … رفتم جلو بهش لگد زدم … برگشت بهم اخم کرد ! منم گریه کردم …! 

دیگه دوستت ندارم اقا پلیسه … دیگه هیچ وقت گم نمیشم که ازت کمک بگیرم ! از خیابون که بخوام رد بشم دیگه دستتو نمیگیرم ! دیگه هیچوقت دلم نمیخواد ببینمت اقا پلیسه… هیچوقت … ازت بدم میاد ! میفهمی ….. ازت بدم میاد ؟

این نوشته در کودک ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

21 پاسخ برای دیگه هیچوقت دلم نمیخواد ببینمت اقا پلیسه … هیچوقت !

  1. شکوفه :گفت

    بزن به چاک!
    _____________
    اقا پلیسه دیگه اره 🙂

  2. مهدی :گفت

    این که هیچی نیست !!!!!
    _______________________-
    میاد حالا 🙂

  3. hooman :گفت

    ………………………………..
    ______________________________

    من اصولا با سانسور مخالفم همومن جان … اما راستش دلم نمیخواد کامنتدونیم جایی برای فحاشی باشه …ادم حرفاشو میتونه بزنه اما با طنازی دوست من …ازت عذر میخوام ..

  4. police :گفت

    پیشی بیا این بچه بدو بخور!!!
    _____________________
    هاپو جونم بیا پیشی میخواد منو بخوله 🙂

  5. امير :گفت

    آخي ….دلم سوخت …ولي لگد خوب اومدي اين دفعه محكم تر بزن
    _____________________________________
    باچه 🙂

  6. آق مجید :گفت

    شاتوت جان، من خیلی وقتا پست هاتو می خونم، بازم عالی نوشتی، ادامه بده رفیق
    _____________________________________
    خیلی لطف داری …ادامه میدم تا وقتی سوخت دارم … تموم بشه شرمنده کارت سوختم نیومده هنوز 🙂

  7. بازتاب: پیشنهادی مهم برای سردار رادان « پرواز را به خاطر بسپار

  8. grayidea :گفت

    با اين رويه مجبوريم كه حالا حالاها ببينيمشون ! ديگه حتي وقتي جرمي رخ بدهد من دلم نمي خواهد پليس را ببينم !!
    دركت ميكنم !
    _____________________
    میسی 🙂

  9. سجاد :گفت

    وقتی به آقا پلیسه نگاه کردی روسری سرت بود دختره ؟!
    ممنکن بود توام دعوا کنن ها!
    _____________________________
    دختره خودتی من خانوم کوچولوام 🙂

  10. محدوده کسانی که من دلم نمی خواد دیگه ببینموشن خیلی وسیع تر از اقا پلیس هاست…خوش به حالت واسه تو همونان فقط.
    وبلاگت خیلی مبتکرانه ست ، بازم میام.
    ______________________________________________
    شما وسعت سن و سالت هم بیشتره از این دختر کوچولو 🙂
    لطف داری رفیق …قدمت رو چشم ..

  11. hashem :گفت

    به صورت مقطعی خونده شود:
    پلیس , پلیس …… بلیس!!
    یادم رفت اولش بنویسم که مطلب زیر «R «هست!
    _________________________________
    هاشم جان شرمنده که اوت کلمه رو حذف کردم … من معتقدم باید یه دید جامعه شناسانه و روانشناسانه داشته باشیم نه هتاکانه ..

  12. شکوفه :گفت

    ما به شما گل داديم شما اينهمه لوسين! واقعاً كه- بزن به چاك! (آره- آقا پليسه)

  13. hiva :گفت

    بازهم حرف سياسى آقاجان !‌ هان ؟!
    _______________________
    مارا چه به سیاست اقا جان ؟ هان ؟!

  14. respecttousa :گفت

    چقدر جالب منم بچه بودم فکر می کردم پلیس و باید دوست بدارم ولی هر چی بزرگتر شدم دیدم تنفرم بیش تر میشه ،خب دیگه چی مون مثل اروپایی و امریکایی هست که اینمون باشه
    __________________________________________________-
    درست میشه …

  15. ياسي :گفت

    با ديدنشون تمام استخونام ميلرزه و تمام وجودم پر از تنفر ميشه

  16. ياسي :گفت

    تعديل براي چي ؟

  17. خانومچه :گفت

    خیلی خوب بود. مخصوصا اون لگد!
    از برخوردت با بخش نظرات هم خیلی خوشم اومد. خوش باشی.

    به respecttousa

    تنفر از پلیس محدود به ایران نیست. می دونم که پلیس اروپا و آمریکا و ایران با هم قابل مقایسه نیستند ولی اصولا کسی که می ره تو اونیفرم، عقلشم می ده به افسر ارشد. ضمنا احساس قدرت می کنه و کمتر کسی گنجایش قدرت رو داره. بارها با آلمانیهایی برخورد کردم که از پلیسشون متنفر هستند و خاطرات زیادی از بدرفتاریهای پلیس آلمان شنیده ام. هر چیزی که اروپایی یا آمریکایی است به خودی خود خوب نیست.
    ___________________________________________________
    ممنون
    من خودم مدتی اونیفورم پوش و اسلحه به دست بودم … اصولا اسلحه رو که دستت میگیری احساس نیروی چند برابر میکنی و دوست داری همه بهت احترام بذارن و به همه تحکم کنی … اسلحه رو که میذاری کنار و لباس رو در میاری دوباره یه ادم معمولی میشی ..

  18. hashem :گفت

    تبرج ,تبرج , تنها را رهایی!
    تنها ره رهایی / عشق ماشین سواری/

    ما اهل کـــوفه نیستیم / تبرج تنها بماند!

    مسعود مشهدی>
    شما هم تنه ات به «مدعی العموم » ها خورده.!!
    ____________________________
    من خودم مدعی العمومم 🙂

  19. پریا :گفت

    بعضی از پلیسا واقعا بد رفتارن ولی اگه بتونین به مسئول ارشدشون بگین حتما حالشونو میگیره بعد راجب به لباس خود فرد باید متوجه بشه که چجور لباسی بپوشه ، متاسفنه پسر های ما انقدر ظرفیت ندارن که دخترا واقعا بتونن راحت بیان بیرون من از طرح امنیت اجتماعی پلیس خوشم میاد

  20. Avaz :گفت

    Hamchin mizadi pash beshkaneeeee:)
    _____________________________________
    خب منکه زولم نمیلسه به اقا فولیسه که 🙂

  21. پانی :گفت

    منم بدم میاد… متنفرم.

پاسخی بگذارید

