یه جو غیرت !

چرا ترک نمیکنی شما ؟ یه جو غیرت داشته باشی تمومه !

یه جو غیرت ؟ تو داری ؟ اگه داری یا علی …. استینتو بزن بالا …. نترس بزن بالا ! … دوروز بیا اینجا بهت تزریق کنم بعد ببینم تو همون یه جو غیرت رو داری که ترک کنی یا نه ! ببینم فقط بلدی زر بزنی یا مرد عملم هستی ! چرا رنگت پرید ؟ هوووو پس نیفتی یه وخ ! لعنتی اگه تو هم همون یه جو غیرت رو نداری برو گمشو دنبال کارت نشین اینجا هی زر بزن بیخه دل من ! برو بچه جون … برو قربونت برم ! اگه تو گود بودی و لنگ کردی مردی …. از کنار گود داد بزنی فایده نداره داداشه من ! اب تو هاون کوبیدنه ! اه ….. حالم به هم میخوره از ادمایی مثه تو ! هی ورورورورورور! فقط بلدین ور بزنین !

هر کی ماهارو میبینه نچ نچ میکنه ! انگار خرشون رو هین میکنن نامردا ! بهمون میگن بی غیرت ! بی غیرت شماهایین که ماهارو میبینین و نچ نچ میکنین و میزنین به چاک ! پس چی شد بنی ادم اعضای فلان و این کس شعرا ؟ ماها شدیم عین این جذامیا ….. همه ازمون فاصله میگیرن ! فاصله چیه ؟ بگو فرار میکنن ! مردم به بچه هاشون لولو خور خوره میخوان نشون بدن میان مارو نشون میدن ! فک میکنن از دل خوشمونه این سوزن لامصبوهی فرو میکنیم توی دست و گردن و مخمون !…. تو پوست و گوشتمون ! بگو کدوم گوشت ؟ گوشتی دیگه نمونده تو تنمون به علی ! تو اصلا دلشو داری به خودت سوزن بزنی ؟ تموم تنمون عین ابکش سولاخ سولاخه با غیرت ! بدبختر از ماها خودمونیمو بس ! ماهارو باید بذارن تو نمایشگاه بشیم اینه عبرت ! ما اتیشیمو این دوای لامصب اب ! اب رو اتیش نریزی میسوزه حضرت عباسی ! میسوزه به امام حسین ! سوختی تا حالا بچه جون ؟ دلامصب اعتیاد دندون درد نیست که فقط دندونت درد بگیره که …. سر درد نیست که سرت درد بگیره فقط  … دل درد که نیست که …. ! باید بکشی تا بفهمی ! تموم تنت درد میکنه …اونم نه مثل دندون درد … نه مثه سر درد … نه مثه دل درد … چجوری بهت بگم لعنتی ؟ چجوری اخه ؟ چجوری حالیت کنم که چی میگم ؟ درد رو باید بکشی تا بفهمی ! باید هوررری بریزه تو تنت ! باید به خودت بپیچی و نعره بزنی تا بفهمی ! بخدا نمیفهمی ! به ابلفض نمیفهمی !

چرا چشات پره اشکه ؟ تو طاقت شنیدن درد رو هم نداری ؟ نکنه به حال ما گریه میکنی ! پس بذار اخر روضه رو هم بخونم که اصلش اینجاس ! چاکرت که اینجا نشسته … سر تا پاشم دوزار نمی ارزه …. مدرک  civil  دارم از انگلیس ! حالا بیریز اون اشکو که حلقه زده تو چشمات ! ماها هممون مردیم …خیلی وقته ! فقط گور و کفن نداریم داداشه من ! بازم گلی به گوشه جمالت که ننگت نکرد همزبون ما بشی ! برو حالا …. برو که منم داره اشکم در میاد ! خوبیت نداره اشک مردو کسی ببینه ! برو داداشه من ! فقط دعا کن نه زغال خوب گیرت بیاد نه ریفیق بد !  ……. یا علی !

این نوشته در جامعه ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

11 پاسخ برای یه جو غیرت !

  1. mahdi :گفت

    ولی واقعا درد بدیه این اعتیاد من که توی سیگارش موندم نمیتونم ترک کنم.چه برسه به کرک و …
    _________________________________
    درد نیست …مصیبته …مصیبت

  2. سیروس :گفت

    به نظر من بیشتر به خود ادم بستگی داره من تنها زندگی می کنم و یه خونه جدا دارم ولی اصلا طرف اعتیاد و … دیگه کشیده نشدم حتی از نظر مالی هم خیلی خیلی خوب هستم و می تونستم با راحتی سراغ این چیزا برم ولی اصلا به این چیزا فکر نکردم
    راستش منم ادم معتاد می بینم نچ نچ می کنم و ازشون دوری می کنم شاید عادت بدی باشه ولی دست خودم نیست
    let never day nor night unhallowed pass, but still remrnber what the lord hath done .
    ها
    __________________________________________________
    دقیقا اول به خود ادم بستگی داره سیروس جان … بعدا عوامل دیگه

  3. soheil :گفت

    agha ma hahamin reshteh ro mikhunim vali kasi ke in reshteh ro tu England khundeh baiad beduneh ke CIVIL hast na SIVILL,dar zemn ham zoghale khub gire ma umad ham refighe bad mohem ineh ke to koja adam bekhad emtehan koneh
    _____________________________________________________________
    اون میدونسته …من نمیدونستم نوع املاش رو … سواد درستی ندارم …به هر حال ممنونم که گفتین ..
    دقیقا همینه که گفتی اما این ریفیق بد و زغال خوب یه اصطلاح عامیانه اس ..

  4. japa :گفت

    harf nadasht
    _______________
    ممنون

  5. امیر :گفت

    تلخ بنویس که امیدوارم قلمت سبز باشه
    ________________________
    ممنون

  6. مجتبی :گفت

    مسعود خیلی ممنون از نوشته های قشنگت ، به نظر من هم همه چیز بستگی به خود آدم داره (( لیس الانسان ما سعی ))
    ____________________________________________
    موافقم باهات …اما این رو هم قبول کن که به محیط اطراف هم بستگی داره … به دوست هم بستگی داره …به تربیت خانوادگی …اگاهی …سواد … به همه اینها
    در ضمن یه سوال داشتم ازت …نوع خط تیتر رو در وبلاگ نمیشه تغییر داد ؟ و رنگش رو .. و بنظرت فونت نوع خط نوشته ها رو عوض کردم بهتر شده یا نه … بعنوان یه خواننده الان بنظرت خوبه ؟

  7. saeed :گفت

    ممنون از نوشته‌هات
    جالب، تلخ و تاثيرگذار مي‌نويسي
    راستي اگه ممكنه يه اي‌-ميل به من بدهيد، يه كاري داشتم همشهري
    _________________________________________
    سلام
    ممنون
    هر کاری داری من همین جا در خدمتتم … نظرات رو که تایید نمیکنم پس راحت باش …من با ایمیل و مسنجر میونه خوشی ندارم 🙂

  8. مرصاد :گفت


    _________________________
    چاکر اقا …

  9. مجتبی :گفت

    سلام مسعود جان ، فونت و رنگ تیتر رو نمیشه تغییر داد ، فونت متنت هم خیلی خوبه به نظرم همون Format باشه .
    در ضمن فکر کردی من چند سالمه ، من هم متاهلم و فکر کنم من از تو بزرگتر باشم البته از نظر سنی اگر نه من کوچیکتم به مولا 🙂
    ___________________________________________________________________
    علیک سلام
    اره همون ..
    شما سروری 🙂

  10. Mr\'James :گفت

    زیبا بود
    یجورایی درد و حس کردم
    ______________________
    ای ول ..همین مهمه ..

بیان دیدگاه