میشه از اتاق من بری بیرون لطفا !

خدای مهربون من تو رو خیلی دوست دارم … اما مامانم رو بیشتر دوست دارم ! اخه میدونی چیه ..؟ تو که برام چیپس و شکلات و پفک و بستنی نمیخری که ! اما مامانم میخره ! تازه مامانم منو میبره پارک … میبره خونه لیلا اینا باهاش بازی کنم … بهم غذا میده ! اومممم … همین !

اما تو رو …. تو رو از خرسی بیشتر دوست دارم !! باورت میشه ؟ از خرسی بیشتر !!… اما نه …. راستش خرسی رو هم بیشتر از تو دوست دارم ! اخه اون شبا تو بغلم میخوابه ! باهاش بازی میکنم …. تو که نه تو بغلم میخوابی نه میای باهام بازی کنی که ! اصن تو به چه دردی میخوری ؟ اوندفه یادته شیشه مربا رو میخواستم از تو یخچال بردارم افتاد شکست … هی گفتم خدا جونم …. خدا جونم مامانی نفهمه ! اخرش فهمید که … دعوامم کرد ! تازه وقتی مامان بزرگم مریض بود هی دعا کردم خدا جونم مامان بزرگو خوب کن … مامان بزرگو خوب کن …. نکردی که …فرداشم مرد ! …اَه …. اصلا من دیگه باهات قهرم … میشه از اتاق من بری بیرون لطفا … میخوام تنها باشم !! ایشششش !

این نوشته در کودک ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

11 پاسخ برای میشه از اتاق من بری بیرون لطفا !

  1. mahdi :گفت

    مثل همیشه عالی بود .
    _______________________
    ممنونم مهدی جان ..

  2. آفرین
    __________
    ممنون طاهای عزیز ..

  3. طاهره :گفت

    باهات موافقم کوچولو! به هیچ دردی نمی خوره. فقط واسه خر کردن احمق ها لازم میشه. آدم بزرگها بعضی وقت ها اشتباه می کنند. درست کردن خدا اشتباه بزرگی بود. میگن یه دیوونه یه سنگ رو میندازه تو چاه که صد تا عاقل نمیتونن درش بیارن.

  4. هاشم :گفت

    خیلی عالی بود
    نوشته هات مو به تن آدم راست می کنه.
    بیشتر بنویس . هیچوقت مارا از نوشته هات محروم نکن.
    متشکرم
    _____________________________________
    من معتقدم حتی خوب هم نبود .. تا نوشته های خوب راه درازی دارم ..
    موفق باشی

  5. روشنک :گفت

    شاتوت عزیز مطالبت حرف نداره . 🙂

    D:
    _____________________________
    میگم یه وقت عروس تعریفی نشم 🙂

  6. مجتبی :گفت

    مسعود جان : همیشه فونت format رو انتخاب کن ، این فونت خواننده رو خسته نمی کنه .
    _____________________________________________________
    سلام … حذف کردم چون تو خواسته بودی والا عقیده دارم ندونستن عیب نیست و نپرسیدن عیبه … من نسبت به نوع خط خیلی حساس هستم و مثل تو اعتقاد دارم خواننده نباید خسته بشه … با این فونت ها هم مشکل دارم … اما حل میشه … حالا ایندفعه این فونت رو انتخاب میکنم ببینم چی میشه … فقط من ازت خواهش میکنم عیب و ایراد ها رو بگیر و به راهنماییت ادامه بده …ممنون و موفق باشی … در ضمن مجتبی جان رو هم سلام برسون بگو چرا وقتی اسمشو پرسیدم درست جوابمو نداد ..؟ بهش بگو نوع نگارش و جواب دادن به کامنت هاش یه لطافت خاصی درش بود که البته من از همون اول احساس کرده بودم … هم تو و هم مجتبی موفق و موید باشین در زندگی 🙂

  7. خشایار :گفت

    يره مو تازه اسباب كشي كِرده بودُم. مُخواستُم وِبلاگ جيديدت رو بِرات بسازم.
    مي بينُم كه خودت رو به راش كِردي. ايول!
    انقدرم به خدا گير نِده يره! سوسكت مُكُنَه ها!
    ___________________________________________
    چاکر دداش
    به خدا بگو اقد به ما گیر نده 🙂
    روبراهی ایشالله همشهری ..

  8. مجتبی :گفت

    سلام مسعود
    مسعود جان من یه ایراد خیلی بزرگ دارم و اون اینه که خیلی کنجکاوم ، خیلی وقتا سئوالات عجیب غریبی میاد تو ذهنم که منم ازت سئوال می کنم و شما هم می تونی جواب ندی ولی من سئوالمو می کنم : در مشهدی بودند که شک نیست ولی الان هم مشهد زندگی می کنی یا نه ؟
    چند سالته ؟ مدرکت چیه ؟ روزنامه نگاری یا نه ؟
    _________________________________________________________
    علیک سلام
    لطف کن از این به بعد با اسم خودت کامنت بذار … فکر نمیکنم نوشتن اسم واقعی مشکلی ایجاد کنه ! من مشهدی هستم …

  9. شکوفه :گفت

    توپ!
    ___________________
    فوتبال یا بسکت ؟

  10. مهدی :گفت

    شاید خدا برای کارهای مهم تری امده باشد باید بیشتر فکر کرد

  11. مهدی :گفت

    از خدا به بچه:
    اگر نمی ذاشتم مامانت بفهمه شیشه مربا رو شکوندی به همین بهونه از انجام هیچ کار بدی نمی ترسیدی و میگفتی خدا هست. خدا خطام رو می پوشونه

    اگر مادر بزرگت رو برات نگه می داشتم دیگه قدر هیچ یک از اطرافیات رو نمیدونستی

    لطفا روی اتفاقات زوم نکن
    یکم از زمین فاصله بگیر
    بیا از اونجا با هم به قضایا نگاه کنیم

پاسخی بگذارید

